Назва : Форма оцінювання креативності. Старші класи
Опис : Форма оцінювання, що написана зрозумілою для учнів старших класів мовою, призначена для само оцінювання їх креативності.
Критерії оцінювання: Легкість продукування ідей, Гнучкість мислення, Вміння оцінювати, Здатність до ризику, Здатність до виклику собі, Здатність до вдосконалення
Ключові слова : Гнучкість, здатність до ризиків, оцінювання, спостереження, мова, впевненість
Інструкції : Використовуйте цю форму оцінювання, щоб дізнатися про свої творчі вміння.
Категорії
Класи : 9-11
Навчальні предмети : природничі науки, алгебра, геометрія, фізика
Види оцінювання : Творчість
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Легкість
продукування ідей
|
Я використовую свої знання
та навички з предмету, а також кілька спеціальних стратегій для генерування
великої кількості можливих ідей.
|
Я можу згенерувати кілька
ідей.
|
За надання допомоги я можу придумати
більш ніж одну
ідею.
|
Мені дуже складно придумувати ідеї.
|
Здатність до
ризику
|
Я шукаю нового досвіду,
не турбуючись про те, що інші думають про мене, або
що я буду робити
помилки.
|
Я намагаюся набувати нового досвіду, не піклуючись занадто багато про те, що робитиму помилки
або те, що інші будуть думати про
мене.
|
Іноді я уникаю нового досвіду,
якщо я не впевнений в тому, що мені все
вдасться як слід.
|
Я уникаю нового досвіду, який я
думаю, не буде вдалим.
|
Вміння
оцінювати
|
У мене є впевненість у своїй інтуїції й умінні знати,
чи моїй ідеї варто слідувати і коли готовий продукт або його демонстрація мають цінність.
|
Зазвичай я знаю, коли моїй ідеї
варто слідувати і коли мій
готовий продукт або його демонстрація мають значення.
|
Мені потрібно багато допомоги, щоб визначити, чи мої ідеї
варті того, щоб над ними працювати далі
і, що моя робота високої якості.
|
Я завжди думаю, що
моя робота хороша,
незалежно від того,
що кажуть інші.
АБО Неважливо, як добре я працюю, я ніколи не думаю, що моя робота є досить хорошою. |
Здатність до
вдосконалення
|
Я можу додати необхідні конкретні деталі до ідеї, щоб зробити її успішним продуктом
або демонстрацією.
|
Я можу додати, досить
докладні відомості, щоб перетворити ідею в
реальність.
|
Якщо у мене є ідея, мені потрібно
багато допомоги, щоб придумати
деталі, які зроблять
мою ідею реальністю.
|
Я не можу придумати деталі,
які перетворять ідею в реальність.
|
Використання
мови
|
Я вмію
по-різному використовувати мову
в значимий і новий спосіб для просування ідеї, для того, щоб надихати, розважати,
інформувати, чи переконувати інших..
|
Я використовую мови цікавим
чином, щоб надихнути
інших.
|
З допомогою я можу використовувати
мову в цікавий спосіб для ефективного спілкування з іншими людьми.
|
Мова, яку я використовую, щоб
спілкуватися з іншими людьми
є передбачуваною і звичайною.
|
Гнучкість
мислення
|
Я можу дивитися на
об'єкти, процеси і системи з різних точок зору
для того, щоб
придумати способи зробити їх більш ефективними,
красивими, або корисними.
|
Я можу дивитися на
об'єкти, процеси і системи більш ніж з однієї точки зору, щоб зробити
їх краще.
|
З допомогою, я можу дивитися
на об'єкти, процеси і системи більш ніж з
однієї точки зору, щоб зробити їх краще.
|
Я рідко дивлюся на
об'єкти, процеси і системи більш ніж з однієї точки зору, щоб зробити
їх краще.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар